Címkék

2013. november 30., szombat

Esküvő


Nem blogjegyzéshez méltó, mert annál sokkal fontosabb, de gondoltam akkor már itt is közzéteszem, hogy közben meg is nősültem. Azaz boldog férj (és leendő apuka) vagyok.

2013.10.11.-én pénteken 14:00 órakor, két tanú kiséretében, a IX. kerületben (a Bakáts térnél) fogadtam örök hűséget Szerelmemnek, Eszternek.
(Hétközben és két tanúval a házasságkötés ingyenes. Utána a Kaltenberg Sörház és Étteremben ettünk ittunk egy jót, SZÉP kártyát elfogadtak, így maga ceremónia, majdnem nullszaldós. :). )
Persze öltöny, menyasszonyiruha, fotós, stb. az nem, de így legalább csak magunkra, kettőnkre figyelve, nem túlizgulva, nemtúlvariálva tartottuk meg az esküvőt.

Magunknak-Egymásnak -és nem a násznépnek, videósnak, családnak- mondtuk ki az örök hűséget esküvő Igent.

(Most jöttem rá igazából, honnan jön az esküvő szó)

Vacsi, majd hazajöttünk és nászéjszaka. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése