Címkék

2013. március 16., szombat

Hentesék vicces csomagolása


Ma (is) voltam bevásárolni, és Hentesboltban (Húskereskedés és falatozó), vettem némi szalonnát, meg marhacombot. Már régóta oda járok, de most vettem csak észre milyen vidám kis csomagolóanyaguk van:




Baloldalt lazán támaszkodó röfi (ből nyert vastag húsos szalonna) kikacsint a csirke(farhátra), s mindezt boldog tekintetű, nagyszempillás szemekkel, örömmel figyeli a marha(rostélyos),.
Akinek karfiol nőtt a fejére.

Mind megköszönik a vásárlást, hogy ettem belőlük. :)

Hát nem vagyok vega, és ettől nem is leszek, de ez csomagolópapír visszahozta nekem a régi korok hangulatát. :) Lehet ez is volt a célja, lehet, csak ez volt kéznél, mindenesetre óriási. :)

Bár kicsit morbid, kicsit, retro, kicsit a a vasárnapi ebédbe bekacsintós, de mindenképp vicces, ha a hentes ilyenbe csomagol... :)

Köszönjük a vásárlást, és jó étvágyat kívánunk !

Röfi, Csibe, és Boci.

1 megjegyzés:

  1. Szegények, így a kép láttán nekem megesett a szívem rajtuk. :-( Biztos még azelőtt készült a rajz a vidám trióról, mikor még nem tudták, mi vár rájuk...

    VálaszTörlés