Címkék

2012. május 20., vasárnap

India fest2012 Grund avagy Áré Ácsá !

A Bajnokok Ligája cselszí bajern döntő aaaaz... mindent visz.
Így nem meglepő, hogy előtte egy nappal nehéz sikeres rendezvényt szervezni bármiféle vendéglátóhelynek. A Grund, azonban felvette a kesztyűt.

Pénteken India Fest, szombaton óriáskivetítőn BL döntő. Utóbbiról nem alkotnék véleményt, mert nem értek hozzá, sőt,  ott sem voltam, vagyis otthonról néztem, de nézzük az India Festet.

Program:

18.00 h Taare Zameen Par c. indiai film vetítése, hindi nyelven, angol felirattal
20.30 h A rendezvényt megnyitja India magyarországi nagykövete, Őexcellenciája Gauri Shankar Gupta úr
21 h Arunima Kumar (UK-India): a nemzetközi hírű táncos Kuchipudi előadása
22 h Kamala Bollywood Tánccsoport
22.30 h DJ Milendee: fergeteges Bollywoodi buli hajnalig
Indiai gasztrobemutató a Shalimar étterem jóvoltából
Indiai fűszervásár a Szép Kis India-tól
Hennafestés
Nyeremények a Funzine jóvoltából.

A rendezvényre
1500 a belépő/kopf ezért kapsz egy rózsaszín szalagot, ami feljogosít a jövés-menésre, az indiai nagykövet előadására, és egy nemzetközi hírű indiai táncoscsaj előadására aki kucsipudit táncol majd.  (Arunima Kumar) Belépünk indiai konyha fogad, általában jó. Eszternek egy vajas csirke massalát evett, én egy valamit, má nemtom mi de mindketten egy csicseriborsóval töltött lepényt. Finom volt, fűszereses, ám egy egy adag szegényes. Kisadagok, drágán. Fűszervásár is van, egy indiai bolt pultja, bevásárolunk pár finomságot, fűszert, jóleszaz.

21:00h Arunima Kumar (UK-India): a nemzetközi hírű táncos Kuchipudi előadása
Az előadás elejéről lekéstem, mert volt egy Henna- festő, és megállapodtunk, hogy egy Ohm.- jelet egy ezresért rámhennázik.

Így már ment a tánc mire beértem. Az első Ganésa története volt, hogy hogyan kapott elefántfejet. Hát sajna a sztorit nem ismertem, így egy táncot láthattunk a művésznőtől. A második Shiva tánca, hasonló a dolog. Nem volt meg a sztori, de érdekes volt a tánc.
Ritka, hogy az ember eredeti indiai táncot láthat, szóval érdekes volt, és jó, habár a jutyúbon hatszáztól ezer a maximális találat a nevére. Öööö nagy sztár. Kucsipudi, Arunima. Biztos, de én rossz helyen kerestem, vagymi. Ettől még az előadás jó volt. A végén még réztálra állva is rázta az indiai fenekét.

22 h Kamala Bollywood Tánccsoport
ez meg olyan volt, hogya helyi indiai hastáncoscsoport háziasszonyai leültek, aztán lejtettek valamit vérszegény módon. Arunima tánca után vérszegény, a bollywood-hoz meg annyi köze volt, mintha Epres Attila a Szomszédok vendéglőjéből kilépve  megmentené Mágenheim Julcsit, mondván, hogy ő Jason Statham magyar hangja, és így erősen figyelni kell tyúkanyó kerámiáira.Pár kedves aranyos  háziasszony beülős sója,míg a férjünk sörözik, mink' addig táncolunk itten indijai módra.

22.30 h DJ Milendee: fergeteges Bollywoodi buli hajnalig
Nos,DJ milendét nem tudom hova tenni. Mikor megkérdeztem, hogy ugyanmár, van-e egy Dhoom2  azt nem ismerte (?). Mellesleg a jelenlevő indiai közönségnek egyértelműen szolgáltatta a talpalávalót, szerintem jól ismerte a helyi harmonikás Mario, és Panjabi Lagzi Lajcsit, mert a szemmel láthatóan indiai embörök jól mulattak.

Ja, számot ne nagyon kérj dj. Milendeetől, mert lebasz, hogy most nem érek rá, figyelnem kell, az előbb is elrontottam a keverést. Mondta ezt akkor, amikor kb 30-an táncoltunk a bollywoodi táncokra. Mondtam is barátnőmnek, hogy jéééh, nézdmá, bakker, kb 70-80% -ban indiai srácok vannak csak, de mondta, hogy jóreggelt, a faszik mind inidaik, te  vagy csak euórópai. Mindegy jót buliztunk velük. Sajnos sokan nem voltunk, de a buli szerintem JÓ volt.






1 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett Arunima Kumar tánca, sőt, teljesen lenyűgözött, ahogy "csupán" tánc és mimika segítségével elmesélt egy-egy komplett történetet. Az elejétől végignézve a produkciót, nekem "átjött" a történet és teljesen magával ragadott. Ráadásul a szép előadás után magyarul köszönte meg a figyelmünket a hölgy. Le a kalappal a kedves indiai művésznő és szenvedélyes tánca előtt.
    Kár, hogy nem maradt a bulira, bár az ott jelen lévő indiai fiatalok lelkes tánctudása sem hagyott kívánnivalót maga után. Látszik, hogy a vérükben van a zene és tánc szeretete, még a mozgásuk is sokkal lágyabb, ritmusosabb, kifinomultabb, mint a miénk
    A következő indiai fesztiválon is ott a helyünk!;-)

    VálaszTörlés